Suntiny
Sun and Nuea thought their relationship was going well until one day Sun realizes that something was wrong with him and their intimacy hits an impasse. In order to solve the problem, he seeks help from his friends in the occult world and gets a piece of magical 'soap'. Unexpectedly, the two souls switch bodies during a bath!