As their souls continue to swap, Sun and Nuea decide to devote themselves to playing each other well, hiding their identities from being discovered while finding a way to crack the mystery. They go to work, attend meetings, and face colleagues and friends. Unexpectedly, the challenges of work become more and more difficult, and their pressure also increases.