Seashore
Having been good friends for years, Martin and Tomaz now find themselves on the cusp of adulthood. Martin's father sends his son to southern Brazil, where the family is from, to sort out an inheritance matter. Tomaz accompanies him there. For both of them, the brief excursion to the coastal town becomes a journey into themselves.