Sun and Nuea use a 'special method' to undo the soul swap, but the troubles don't seem to be over. Sun's physical problems still bother him, making him feel inferior, and Nuea faints again and accidentally returns to Sun's body, and the souls are swapped again! Sun tries to switch back using a special method, but fails. At the same time, he also discovers Nuea's inner trauma and anxiety.