AIR
Forced into isolation by a mysterious and deadly crisis that is spreading everywhere, gay artist Gleydson is forced to live alone in his apartment. Unbeknownst to him, a deadly presence enshrouds his home, causing him to suffer not only from loneliness, but also from a horrific game of survival.