Beach
Having just completed gender reassignment surgery, Karan's ability to go topless on the beach and play in the water is a dream come true and a liberating experience of self-identity. Her close friend, Aditya, has witnessed Karan's struggle with gender anxiety since he was in college, and has always stood by her unconditionally. On this beach trip, he decides to support his friend again and accompany Karan to live her true self.