Midnight love
Content is a nepo baby working at a movie company. He meets Cop, a handsome, introverted young man who applies for a security position, and they gradually build up a relationship. One day, when Cop collapses from fatigue, Content takes care of him and convinces his father to let him join the company as an intern and realize his dream of becoming an actor.