Homework
One night, young father Gordon has to take care of his 12-year-old daughter Tilda and has no choice but to take her to work with him. It turns out that Gordon has been hiding a secret for years: he's a stripper at a gay nightclub. Tilda witnesses her father's performance, and on the way home, she decides to share another secret with her father...