Our House Party
Tomoya is a 21-year-old university student in Tokyo. and a chance encounter with Shoichi, a gay bar owner who operates in Shinjuku 2-chome, allows Tomoya the chance to begin to define his own sexuality. He will have many men to learn from as he goes to a house party hosted by Akito and his partner Yasushi, Naoki, a gay club owner, and his friend Masashi , and Kenichi, a photographer. As the alcohol flows and the party gets exciting, Tomoya works out all is not well with the other guests as their worries and feelings that have been locked away are gradually revealed...