Connection
A Japanese boy enters the colorful world of Bangkok's White Party for the first time, and meets a popular Thai Gogo boy in a passionate and romantic love adventure. The film is a full look at the party atmosphere, which is the largest gay New Year's Eve party in Asia; filled with sexy and eye-catching scenes.