Freecycle
Sori receives a memento from her late transgender friend Jeongyeon: a pair of red high-heeled shoes. She decides to share Jeongyeon's love by giving the shoes away for free to someone in need. However, she discovers that the shoes are being sold at a high price on a second-hand trading site, and she meets with the seller in anger....