A Family Affair
Annabelle wakes up on her 30th birthday to find herself naked and in an unfamiliar bedroom, hungover and trying to piece together what happened the night before. When an older man walks into the room, Annabelle is horrified - is she still a lesbian? Did she have sex with this man last night?