The Night Train
After his interview in Stockholm, Oskar catches the night train back home. During the long ride, Ahmed, the person sitting across from him, and him lock eyes. Though they don't speak the same language, that doesn't stop the emotional connection between them. This brief encounter in the night and the roar of the train quietly touches Oscar's feelings.