Apostles
Antonio, a scholar claiming to be an apostle to Socrates and Plato, finds it hard to face his end. With the help of his wife and his ex-partner's family, he recruits 12 young men to come to his secluded manor to pursue the exploration of death. Philosophical discussions aside, the practices encompass climbing the volcanic summit of Mt. Fuji, bondage, sexual activities, and even living sacrifice.