Ball Boy Tactics
Kwon Jungwoo is the campus heartthrob, a star on the basketball courts, while Han Jiwon is painfully shy and a former gymnastics Olympian who retired due to an injury. Jiwon hides how he feels about Jungwoo, but the latter's personality keeps stirring the former's heart. Will these two work out their differences between the courts, the classrooms, and their bedrooms?