After an argument, Jiwon and Jungwoo kiss and make up. The next day, Jiwon takes the initiative to disclose his love, and Jungwoo uses the number “18” on the back of his jersey to symbolize the most precious person in his heart in a media interview. They no longer run away from each other and instead choose to love each other openly.