Ball Boy Tactics Episode 7
Online gossip alleges that Han Jiwon and Kwon Jungwoo are secretly dating. Won chooses to remain silent and distant in order to protect Jungwoo's career. Meanwhile, Jungwoo is injured during training, and the pressure from his coach and lack of contact with Jiwon causes him to have an emotional breakdown, putting their relationship to the test.