Ball Boy Tactics Episode 6
Jiwon's relationship with Jungwoo begins. While sharing a bed, Jiwon has trouble coming to terms with Jungwoo's intimate behavior and his classmates' teasing, leading him to hide his relationship. In the middle of the night, Jiwon confesses his insecurities and fears, while Jungwoo's gentle embrace makes them more courageous to fall in love.