Ball Boy Tactics Episode 5
Jungwoo's confession makes Jiwon feel that he’s been put in a bind, and is scared how their relationship might l affect their future. He asks for two weeks to think about it, and Jungwoo smiles and says he'll try his best to woo him. Jungwoo comes out in front of his friends, which shakes up Jiwon even more, which eventually leads him to talking about his feelings.