Ball Boy Tactics Episode 4
Jungwoo fantasizes about Jiwon despite being ill while rejecting Jiwon’s concern. When he sees a photo of Jiwon with his younger brother, he is overcome with jealousy and finally realizes his feelings. When Jiwon visits him in the dormitory, he makes his move.