Ball Boy Tactics Episode 3
Han Jiwon and Kwon Jungwoo prepare a class report together, and the relationship between the two grows warmer. However, Jiwon receives a confession from a schoolmate, which makes Jungwoo feel jealous and concerned. After a dinner party, Jungwoo takes a walk with Jiwon, and Jiwon gathers the strength to invite Jungwoo home with him.