Ball Boy Tactics Episode 2
Han Jiwon deliberately avoids Kwon Jungwoo, but they keep running into each other and even become group members. After Jungwoo announces his breakup with his girlfriend, the two began to interact more frequently and meaningfully; Jiwon realizes he has fallen in love.