Ball Boy Tactics Episode 1
Kwon Jungwoo is a rising basketball star on the university campus, while former star Han Jiwon starts his university life trying to stay out of the spotlight. One day, Jiwon spots Jungwoo practicing alone in the empty gymnasium and is unintentionally drawn to him. Later, through a series of misunderstandings, a casual remark changes their relationship forever.