Hsia Cha jumps into the pool to reunite Zefang’s soul with his body, and the two spirits have a heart to heart. Haiyuan calls Hsia Cha back, and the two realize how much they mean to each other. Zefang says goodbye to his old life, graduation arrives, and everyone starts new chapters of their lives.