Hsia Cha worries about the red string of fate and who it might end up connected to. Haiyuan thinks Hsia Cha only loves him because of the red string and leaves him. Zefang’s spirit reappears, Haiyuan fights with Riqing, and Hsia Cha makes a crucial decision.