Hsia Cha is restless following Haiyuan’s disappearance, and ends up in a difficult situation with Guan Riqing. Haiyuan rushes to his rescue, and a confrontation emerges, but what will happen when the red thread of fate between Haiyuan and Hsia Cha finds a new home on Guan Riqing’s wrist?