The Promise of the Soul Episode 8
Hsia Cha faces his fear of the water with Bailing’s help, while Haiyuan takes his relationship a step further. Riqing causes a misunderstanding which makes Haiyuan jealous and causes the first major fight between Hsia Cha and Haiyuan.