The Promise of the Soul Episode 7
Hsia Cha gets injured by Riqing during Qiansui’s birthday preparations. Haiyuan takes care of him and after spending a night together, their feelings grow stronger. However, as they start to grow more intimate, they’re spotted by Qiansui and Bailing.