The Promise of the Soul Episode 6
Hsia Cha dreams of the past and sees a red thread connecting him and Haiyuan, with Qiansui saying this could be a connection from a past life. Hsia Cha learns how to be warmer and friendlier to others, which both touches Haiyuan and makes him jealous.