The Promise of the Soul Episode 5
Hsia Cha gradually adapts to both university life and interacting with other students, but these interactions make Haiyuan jealous, making Haiyuan question what feelings he really has. An accident affects Hsia Cha, which makes Haiyuan confront his own feelings.