The Promise of the Soul Episode 4
Hsia Cha moves in with Haiyuan to avoid Riqing’s advances. Haiyuan notices Hsia Cha becoming more and more clingy, while Hsia Cha gradually understands Haiyuan’s difficulties. At night, the two end up sharing a bed, and sparks start to develop between the two.