The Promise of the Soul Episode 2
Hsia Cha realizes that his soul is in his grandson’s body, and tries to set things right. Haiyuan soon notices the change, and agrees to help retrieve Zefang’s soul. Hsia Cha tries to adapt to school life, but after his original body gets cremated, he realizes he has no way back.