The Promise of the Soul Episode 1
Cha Hsia lives with his grandson, who has a crush on his neighbor and classmate. Two two family members get into an argument and fall down the stairs. When Cha Hsia wakes up, he is in his grandson’s body, and has to go to university in his stead. Unexpectedly, he and his grandson end up kissing.