Hiroko apologizes to Ayaka for getting drunk, but Ayaka is unexpectedly calm, which makes Hiroko even more uneasy, worrying that Ayaka is hiding something. Ayaka, on the other hand, is trying to suppress her emotions and try to become more mature and a good girlfriend.