Ayaka and Hiroko have been dating for half a year. Their life together is sweet and stable, but Ayaka gradually becomes anxious. They kiss and hug each other every day, but nothing further. Ayaka decides to take the initiative to create a romantic surprise, but Hiroko gets too drunk. Later on, Ayaka sees Hiroko and a strange woman acting intimately..