I Became the Main Role of a BL Drama S2 Episode 6 (Finale)
Akafuji and Aoyagi finally confess their feelings, and they take a new step in their relationship. After the trip to Izu, the sequel of the new drama begins airing, and the new role played by Haibara stirs up emotions between Akafuji and Aoyagi.