Akafuji is troubled by his lack of experience in love but he can't take the next step. On the other hand, Aoyagi is also worried about his own proactiveness, and neither of them can say what is in their hearts. But through Kuromiya’s plotting, Aoyagi appears to Akafuji at a sauna.