The love between Akafuji and Aoyagi continues to heat up, but new filming brings challenges to their lives. Akafuji is even more nervous when facing a strong-willed director and a senior actor named Haibara. Aoyagi takes the initiative to invite Akafuji to stay overnight, and the atmosphere heats up.