Chi Cheng gets released, and Wu Suowei celebrates his hard-earned freedom with his friends. Guo Chengyu sells his snake farm to support Jiang Xiaoshuai as a betrothal gift, and the two make plans for their future. Chi Cheng surprises Wu Suowei by telling him that he bought back the house that was sold, and they pledge to walk hand in hand into a happy future.