Chi Cheng successfully brings Wu Suowei back home, and the two finally reunite and embrace. Chi Cheng's sister returns to China with her niece and supports Chi Cheng and Wu Suowei's continued relationship. Just as their relationship is flourishing, Chi Cheng's company is reported for tax evasion, and he is taken into police custody. Wu Suowei decides to do everything he can to rescue Chi Cheng.