The success of Chi Cheng and Wu Suowei’s plan helps Jiang Xiaoshuai and Guo Chengyu’s relationship. Wu Suowei gets kidnaped, and Chi Cheng discovers the mastermind behind the plot might be his father, and he launches a rescue operation.