Wu Suowei's mother's death causes him to have an emotional breakdown, but Chi Cheng's appearance helps them reconcile. In order to help Jiang Xiaoshuai and Guo Chengyu work through their own issues, Wu Suowei and Chi Cheng stage a breakup.