Wang Shuo continues to cause drama between Wu Suowei and Chi Cheng, as Wu Suowei sees videos of their past relationship that makes him jealous. Meanwhile, Jiang Xiaoshuai discovers Wang Shuo’s medical records and the truth comes to light.