Lunar New Year approaches, and Chi Cheng spends time with Wu Suowei and his mother after his own familial obligations. However, Wang Shuo also returns, and an emotional storm is about to reach the happy couple. Meanwhile, Guo Chengyu seeks retribution for an injustice done to Jiang Xiaoshuai when he was younger.