Wu Suowei’s company officially launches, and Yue Yue comes by to congratulate him and reconcile, however he rebuffs her and tells her he and Chi Cheng are together. Wu Suowei tries to go back to being straight, but this makes Chi Cheng angry who then asks Jiang Xiaoshuai for help.