Chi Cheng and Wu Suowei get a tip for a snake-transporting operation, and clash with Guo Chengyu’s men. Wu Suowei gets hurt and his relationship with Chi Cheng develops while hospitalized. Chi Cheng decides to resign and start a business with Wu Suowei, while Yue Yue her secret plot has been discovered.