Chi Cheng takes Yue Yue to meet his parents, which ends awkwardly, and Chi Cheng leaves thinking of Wu Suowei. Meanwhile, Wu Suowei finds a batch of rare snakes being sold, and suspects that they originally belonged to Chi Cheng, and decides to investigate.