Wu Suowei finds out that all the sugar figurines he’s given to Chi Cheng are kept by him. Chi Cheng wants to develop the relationship further, and Wu Suowei offers a purely physical relationship, to which Chi Cheng responds admitting he still has feelings for his ex-boyfriend.