After a successful business deal, Chi Cheng and Wu Suowei meet in the park. They hold hands for the first time, and feelings start to develop. After suffering an injury, Guo Chengyu seeks Jiang Xiaoshuai’s help in tending to his wounds, while hidden ties to gang activity are revealed.