Wu Suowei asks Jiang Xiaoshuai for help in revenge and 'hunting for men', targeting Chi Cheng. The two carefully plan many encounters, gradually making Chi Cheng notice Wu Suowei. In order to get to know his target better, Wu Suowei also gets involved in raising snakes.